söndag 13 september 2015

Kaboom!

 De är höst och livet har slagit gasen i botten för nu ska man hinna vara på minst tre ställen samtidigt. Jaa-jaa, jag hade slarvat med att koordinera allt, så jag har ju varit helt ut och cykla så att säga... får skylla mig själv. 

Vem jumppar var?
När är det handbollsträning?
När börjar sählyn? 
Vem ska anmälas vart?


Låter säkert bekant för många? Jag måst då tydligen varje höst först ha det där kaoset innan jag rycker mig i kragen och tar itu med saker. Adelie undra här en dag vad OMG betyder, kunde väl säga att senaste veckorna varit lite OMG här på Villa Bärre ;) Men nu är jag 'back in business' (tror jag och hoppas iallafall). Kalendern fullproppad, men de gör inget, bara jag VET var jag ska vara och när! Så dumt att jag går omkring och stressar då det inte egentligen finns något att stressa över, utan jag bara lämnat bort en viktigt sak, PLANERING! Om man planarerar så finns det oxå tid för att göra saker oplanerat. 

Nu då jag äntligen fått tankar och tidtabeller i bättre ordning så kanske jag sku ha tid för att updatera lite bilder hit till bloggen oxå. Jason har ju haft kalas idag. Ja, min son har blivit 8 år (!) och han har firats med barnkalas, SPIONKALAS! Efter att vi kalasat med 9st ivriga gossar så tror jag att jag inte helt enkelt orkar ta mig igenom fotona på kameran mera idag, men nog snart:) Kalaset var lyckat och tusen tack syster Lisa för all hjälp. Här kommer iallafall en bild på kakan. Ska sen dela med mig receptet oxå, inga svåra saker...

***Da Bomb***



En riktigt skön och fartfylld vecka till alla!
Får väl säga Carpe Diem ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar