torsdag 22 september 2016

Upp och ner, ner och upp

Ja, det har börjat bli lite för lugnt och tyst här i knutarna på Villa Bärre. Hushållet hålls dessutom ibland någorlunda städat, ibland alltså. Adelie slutat göra hyss. Jag hinner bra fixa mig i ordning på morgnarna innan jag ska på jobb. Funnits tid för egna hobbyn och gårdsarbete. Ja, de här låter ju inte alls som min vardag! Det var ju dags att ändra på det. Så här kommer orsaken till att min blogg stått tyst i nästan två månader...


Som man ser på bilden, så redan som tolv veckor gammal så ska det vara upp och ner ;) 
Nu ska det bli livat igen på Villa Bärre, för ska det bli en till baby, så behöver ju hen en egen hund ♥

Det här är Lilla Cilla, söt som socker ♥ 



Direkt då det här fruktansvärda illamåendet och tröttheten ger efter så ska det bli mera updateringar igen. Nu så koncentrerar jag mig på att sova och mera sova. Hur mycket kan en mänska sova egentligen...!?!

Imorgon bär det åt mot Åland och den traditionella hundutställningen på Eckerö. 
Trevligt veckoslut till alla!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar