onsdag 5 mars 2014

Resfeber

Onsdag kväll och allt är väldigt kaotiskt, både veckans tidtabell som hushållet. Ingendera kan jag rå för någonting nu, så då är det väl bara att blunda och låta det gå. Hinner väl städa senare och jag får väl utrett min tidtabell, blir bara lite mindre timmar för sovande helt enkelt. På fredag morgon bär det åt mot Birmingham, UK! Det ska bli ett väldigt hundbetonat veckoslut, fast vi reser utan hundar. Framtidsplaner ska smidas och snart hoppas jag på lite valpdoft på Villa Bärre ♥ Spännande bara värre! Bakom länken mera om utställningen som vi skall åka till Cruft's

Så noggrant följde vi med 2012;) Synd att inte Donna är med oss i år...
men i augusti ses vi igen i Helsingfors. Efter det måste det nog bli planer att
åka för att hälsa på Donna i Atlanta


Har på veckoslutet stigit in i någon sorts ålderskris. Att fylla 30 år kändes nog ingenstans men ett år senare känns det nog helt annorlunda, jag går ju mot 40 år...urk! Det är nog så sant det där med att man blir äldre trots att man känner sig lika ung hela tiden! Hade turen att få sitta kväll med klubb-X:aren hos Emilia, temat var denna gång bröllop. Tillika som vi skrattade, åt väldigt gott och nog drack lite vin också, så vek vi tillsammans 130 pappersbåter som skall till Emmis bröllop. Tack Sofia, Lisa, Mariella, Sabina och värden Emila för en trevlig kväll! Och stor KRAM till syster Lisa som sökte hem oss vinglada 30 åringar mitt i natten;)

Lovade ha med mig en kaka till Emilia då jag fyllde år, det fick bli en svart kaka
för Bridezilla ;)


Försökte undvika att hålla födiskaffe för släkten, men det lyckades inte så bra. Hade kaffegäster både lördag och söndag huset fullt;) Man får nog vara tacksam för släkt och vänner, speciellt de kaffetörstiga, för då helt enkelt hinner man inte grubbla på något som ålderskris till exempel. Jason påminde mig dock om att han tycker jag minst levt en evighet. Aktuellt med evolutionen igen, och han undrade igen om jag faktiskt inte var född apa, då jag är så gammal. För han har ju lärt sig att mänskan varit en apa. Försökte lite reda ut det här för honom och han konstaterade att då har nog säkert inte mommo heller varit en apa;)

Måste, bara måste bota denna resfeber med något annat än en Englands resa...
BOKADE NYSS RESA TILL GREKLAND! Oj, oj, det blir att jobba veckoslut och kvällar...
I september bär det åt mot Rhodos med familjen Wickström!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar