fredag 13 juni 2014

Alla hemma igen ♥

Torsdagkväll och hela familjen under samma tak igen. Barnen fått njuta av stugliv på varsitt håll och det var dom nog sååå tacksamma för. Adelie ville stanna flera nätter, men vi vill så gärna ha henne hem igen, för vem annars ska ställa oss frågan "varför?" till allt. 

Varför dör hundar? 
Varför är inte min pappa din pappa? 
Varför mamma får inte du vila på jobbet om du är trött?
Varför regnar det? 

Lisa, mommo och moffa kan säkert fortsätta listan:)

Inhemska jordgubbar med hemskt kilopris, men så goda!


Jason var stolt över att ha varit två nätter på familjen Wickströms stuga utan mamma och pappa, stolt men trött. Vilka stora tankar och funderingar en snart 7 åring kan ha, fascinerande. Här med sin nya cykel som redan varit i hård användning. 


Lycklig son, minsann

Min själ lider då jag inte har tid för att göra sånt som jag njuter av mest, men nu får allt vänta och rutinerna får rulla på, så tar jag igen allt sen då jag har ledigt igen! Listan har blivit lång och jag har så svårt att hålla mig att inte få börja på något nytt, men kan avslöja att Pate har inskaffat en soda blaster som jag bara måst få testa snart...


Blommor på Villa Bärre, just nu.




 Hmm, gult är fult, eller hur var det nu igen.
Rätt så stotlig då den blommar så tror att det är den enda gula blomman som får blomma här även i fortsättningen:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar