söndag 1 juni 2014

Studentfest



Nu är vi alla redan stora, till och med Lilla Lisa och Lilla Jenny


Söndag, pust. En lång vecka över och det känns bra att börja med en ny vecka imorgon. Lisa har fått sin vita mössa och det är vi stolta över! Adelie fann kärlek på studentfesten och hon hoppas på att få träffa sin nya vän Alvin i sommar ännu ♥ Mitt hjärta smalt då jag såg två små mänskor krama om varandra och små fnittrande ge en puss, helt ljuvligt! Har ätit kaka så att jag spricker och ännu står det en halv kaka i kylen pga av att allt inte alltid går som på Strömsö och en kaka kom inte fram till kaffebordet ända. 





Som tur var fick jag ihop det till två kakor och mamma ryckte in och bakade en Glömminge kaka, den kan inte misslyckas! Allt annat nämligen gjorde det med min första kaka...suck! 3 kakor på en kväll var för mycket helt enkelt. 


Kaka #2


Kaka #3


Kaka # 1,
Jason han sa det, 

"Mamma det enda som är fint på den kakan är nog kakfatet"




Vitt vin och kaka vid midnatt.
Med fingrarna i kors vände jag följande kaka, tur nog...


Så ska det se ut! Kaka #1 såg nog ut så den oxå, men i bara 3 sekunder, sen rann fyllningen ut på sidorna ;)


Lördagmorgon kl.7.30 på Villa Bärre är det full hålligång,
Lisa ska ju bli student idag!




Shopping

Har nog hittat ett favorit märke, ofta med en ankare på, passar till Kotwicas familj.
Kotwica = Ankare 










♥ Sötisar ♥




Nu huvudet på dynan... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar