torsdag 10 juli 2014

Ännu en...


Ännu en dag kvar på jobb, ännu en morgon som alla ska upp tidigt. Luna skall iväg på operationsbordet imorgon, fettknölen från ryggen ska äntligen bort. Pepper är i Sverige och gör sin entré i utställningsringen på eftermiddagen, spännande! I köket svävar en doft av nykokade munkkar och ute på gården doftar Jasminen... Det är sista dagen med kort arbetsväg och det är också sista arbetsdagen på 5 veckor.

H-Ä-R-L-I-G-T

Jordgubbar från Villa Bärres jordgubbsland,
endel väldigt söta, andra mindre söta;)


En till stolpe klar.
Pate har fått pussla bit för bit... 
vet hur glad han är för mina lysande ideér. 
Tidskrävande men värt mödan säger jag;)

Bara en kvar nu mera... eller egentligen 3st... vill ju ha stolparna vid trappan likadana


BLOMMANDE SOMMAREN FORTSÄTTER








Oliver och Jason turas om at köra. 

- Små pojkar med små leksaker och stora pojkar med stora leksaker -


Jason's högsta önskan var nu att han skulle få en egen telefon med internet så att han kunde surffa på ebay efter bilar, båtar och mopeder...!!!
Vart hamnar jag med de här fordonstokiga Kotwicas pojkarna...
Hamnade till och med säga farväl till min super familjebil Ford Ka:) Den fick göra plats för en Chrysler... hmm... back to square one, bilen och motorbåten jag fick honom övertalad att sälja nångång för länge sen har precis hittat sig tillbaka till oss igen. 

Imorgon ska det bli bilder från Moster Lisas och Jans utfärd till Stenskär med barnen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar