tisdag 27 januari 2015

Överdos

Minns som barn att vi älskade Annamanna's chokladgröt. Finns den mera att köpa ens??  Hur otaliga många gånger vi provade självmant fixa gröt i mikron utan dess värre succé... hmm, tror att mor vår inte var så glad över att tvätta mikron efter oss. Hittade ett recept på chokladostkaka med mannagryn i och det lät som en gudomligt god kaka, måste prova!


Visst var det gott, men blev nog lite för mycket av det goda så det här receptet måste lite justeras innan det är helt perfekt. Återkommer med receptet alltså senare.

***

Nästa inlägg måste bli om någonting jag verkligen brinner för, HUNDPÄLS! Det bara kliar i fingrarna ibland att få göra lurvhögarna fina och bäst av allt få dem att dofta gott. Ta mig inte fel nu, jag hinner inte alltid hålla mina hundar rena och fina, men sku jag hinna så sku de vara det alltid!

Peppers päls efter söndagens spa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar