onsdag 11 februari 2015

Kalasfin

Nu har 5 åringen blivit firad både med släktingar och dagiskompisar. Klassiskt så hade jag ju lämnat allt planerande bort pga tidsbrist men ett barnkalas sätter man ju upp på noll tid med festfixar-teamet (=Lisa & jag)!  Temat var prinsess-kalas och jakten efter en försvunnen skatt som endast riktiga prinsessor kan lösa ut fick börja. Det fick bli olika lekar och pyssel för att bevisa att de är riktiga prinsessor. Till sist skulle de få lösa ut varsin skatt (godisstrutar)... 

Om int nån annan hunnit lösa ut den före dem!!! 


Voi herremingud, ibland sku det få vara lite mindre spänning och händelser här på Villa Bärre. Slutet väl, allt väl! Mera om prinsesskalaset lite senare...

Måst passa på att skryta på mina duktiga kompisar igen, för det är alltför sällan man kommer ihåg att ge positiv feedback! Kolla så fin färg Sabina har fixat i mitt hår! Jep, samma Sabina som oxå varit med på Strömsö;) Tack Sabbe ♥

Dessutom tog jag min första selfie ever,
känner mig lite mera hip igen;)

Snart mera kalasbilder och sen ska jag gå tillbaka till pälsvård, shampodjungeln! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar