torsdag 3 april 2014

Minnen, LJUVA minnen

Våren är här och då Daft Punk's låt Get Lucky spelar på radio så åker mina tankar oundvikligen till till förra våren och Amsterdam. Vilken lyckad resa vi hade, ett gäng på nio 30-åringar som firade våra jämna år med god mat, ännu bättre vin och bästa sällskapet. Jag blir helt varm inuti och samtidigt är jag så glad att jag förstod att hänga med trots att budgeten inte precis då tillåtit det. Hade gått miste om ett minne för livet om jag inte hängt med. TACK FLICKOR, eller kanske vi redan kan kallas kvinnor... iallafall en tid innan vi blir tanter;)


Restaurangen nära till hotellet... vin, sallad och sol!
Amsterdam kryllar av ljuvliga blommor, och speciellt förstås tulpaner
Rosévin var en absolut favorit vid den här båtrestaurangen...
Skönt att bara sitta utan att ha någonsorts tidtabell eller stress över morgondagen

Mera god mat...

...och efterrätter!
En härlig dagsutfärd, inte utan vin och ostar förstås! Vi hade nog hela Amsterdams snyggaste... båt!;)







  TUSEN TACK JENNY FÖR FOTONA! ♥ 
Alltid roligt att ha bilder att blicka tillbaka på då vardagen rullar på och man inte har tid för
att njuta en god middag med gott vin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar