onsdag 8 oktober 2014

No Pain No Gain

Oj, oj, nu är det pirrigt i magen. 
Imorgon på morgonen gäller det!

En liten sneak peek 

Satte min första tatuering då jag gick i högstadiet, tror att det var sommaren mellan 8:an och 9:an. På den tiden gick man in till tatueraren och valde en bild från böckerna som fanns där. Det fanns inget tal som helst om att man själv skulle designa eller någon annan skulle rita upp en unik tatuering för en. Då jag var 17 år så blev det en till... då åkte vi till Helsingfors och bläddra i böckerna där;) Efter det bestämda jag mig att då jag fyller 30 år ska jag sätta följande tatuering. Nu innan jag fyller mer än 31 så var det bäst att åtgärda min 17-åriga jag's löfte! Jag kunde ju ha valt att inte gå till en naprapat för att få ryggen uppknakad just dagen innan tatueringen... autsch...


2 kommentarer:

  1. Har du ritat själv? Fin! Lycka till :)

    SvaraRadera
  2. Det är Johanna som har ritat den och nu tatuerat den oxå:) Och bra så för annars skulle jag inte ha fått det gjort, så lätt att skjuta upp på sånt här...!

    SvaraRadera