fredag 17 juli 2015

Villa Phoebe

Hundarna har tagit över utesoffan och värst av allt så förstår ju inte de att man måste putsa av sina tassar innan man hoppar upp dit. Suck. Nå, jag gjorde mig ett försök att göra ett eget litet ställe åt dem var de kan "hänga" men de verkade inte imponerade, ännu i allfall.

De såg ju liksom ut så här för det mesta, 
ni ser, ingen plats för mig.

Hundarna skulle få sin egen Villa med bädd. Nå, de hade ju en fin hundgård med koja framförut (kolla HÄR>>), men de tyckte väl lite lika som barnen tyckte om vår gård innan trampolinen, TRÅKIGT! Inte vill de ju vara i hundgården om inte vi är där med. Så enda gången de använder hundkojan är när jag sätter dem i hundgården för att de ska göra sina bestyr då det är regnväder, DÅ sitter de i hundkojan och pantar på pisset! Hundkojan fick flytta ut från hundgården. 
Den fick ny målfärg och en helt ny terass ♥

Låt mig presentera Villa Phoebe, en koja för hundarna som de säkert aldrig använder :)


Luna var inte imponerad och tyckte att bädden var alltför liten

 Phoebe gillade rekvisitan, dvs hundbenen, men annars var det inget vidare med hundkoja.



Nå men iallafall ser kojan ganska bra ut där var den är och täcker bra den gamla bassängen som vi fyllde förra sommaren. Så fast den står oanvänd så gör det ingenting ;)

TREVLIGT VECKOSLUT!

Kram åt Mommo och Moffa som tog barnen ut till stugan då vi ska imorgon på Parfest ♥ 

//Joanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar