onsdag 21 maj 2014

Brand new ihanuus

Jukka Poikas nya låt 'Brand new ihanuus' spelar på radion, ah, helt ljuvlig låt. Solen gassar på och kilometermätaren visar att det på två dagar blivit långt över 300km arbetsväg. Jag känner mig rätt så trött och den där usla tanken om att inte räcka till smyger på mig. Det är så mycket som borde göras och så många krux på listan av ogjorda saker. Måste skaka av mig allt onödigt funderande.  Stannade påvägen hem vid Mylly för att snabbt springa in till BR för att köpa Outra Play Phlat Ball som Jason så önskat. Och som tur var fanns det några kvar! Bollen var billig, men, men... Det blev mera än en boll. Lindex hade all rockar på -50%... Adelie kommer att vara så fin i sin nya farkkurock! Jason fick en ny t-skjorta till vårfesten och så hittade jag sittdynor till utemöblemanget. Behändigt att gå och shoppa innan man betalat räkningar säger jag. Värst av allt då Pate ringer och funderar var jag är och jag lovar att NU startar jag hemåt... så ser jag ju en massa ljuvliga farkkukjolar, Liu Jo, Guess...suck, det blev inte en utan två nya farkkukjolar!

Stjärnor och denim ♥ Från Hemtex, sittunderlag för 5,90€ st, hoppas på att de nu sku hållas snygga två somrar iallafall...

Phlat Ball
Den har Jason väntat febrigt på, var redan på måndagen till BR och fråga efter den, men då hade de inte ännu fått på lager av dem. Men nu fick han den:)





 Imorgon är det Adelies vårfest och alla förskolebarn åker på utfärd till Nagu, låter som skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar